جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر طی ۳ عملیات جداگانه توسط مرزبانان خراسان رضوی خبر داد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین خراسان، سرهنگ پارسافر در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به کشور، مرزبانان این استان طی عملیاتی از یک دستگاه تریلی موفق شدند ۱۶ لیتر آب شیشه را کشف نمایند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی افزود: مرزبانان در عملیاتی دیگر در بازرسی خودروی سواری توانستند ۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط نمایند.

وی تصریح کرد:در عملیاتی دیگر مرزبانان ۱ کیلو و ۷۸۰ گرم مواد مخدر ار نوع شیشه از یک دستگاه خودروی سواری ، که قصد ورود مواد به کشور را داشت با اشرافیت کامل اطلاعاتی کشف نمودند.

پارسافر در ادامه با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی بیان کرد: مرزبانان با هوشیاری بالا این ۳ عملیات را با موفقیت به انجام رسانده، خودرو ها را توقیف ، متهمین را دستگیر کردند و تحویل مراجع قضایی دادند.

جانشین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی مقابله با قاچاق مواد مخدر را از اولویت های مرزبانان دانست و گفت: مرزبانان استان در مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سوخت تمام قد ایستاده اند و در برخورد با خوردروهای ترانزیتی و تجسس دقیق وسایل نقلیه ی عبوری از نوار مرز با توجه به دستورالعمل ها بسیار حساس و حرفه ای عمل می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.